wtorek, 10 stycznia 2017

Moja harcerska historia cz.2 Długo wyczekiwany mundur...

Umundurowanie!
Ja i mój mundur ciekawa historia. Dołączyłam do harcerstwa w październiku 2013 roku, o ile dobrze pamiętam pierwszy raz mundur założyłam na początku lipca 2014 roku. Kilka dni przed moim pierwszym w życiu "survivalem" (obozem harcerskim). Mundury zamawiał mój drużynowy. Podałam mu wymiary jakie ma mieć mundur i ze zniecierpliwieniem czekałam, aż go dostanę. Nadszedł wreszcie długo wyczekiwany dzień. Pojechałam do druha odebrać to na co tak długo czekałam. Ja się okazało mundur była za mały... A do obozu zostały dwa dni. Szczęcie mi dopisało i moja mama akurat jechała na następny dzień do Poznania, w którym znajduje się składnica harcerska i wymieniła mi go na większy. Gdy dostałam idealny mundur w ręce byłam cała rozpromieniona. Cieszyłam się ogromnie...
BYŁAM GOTOWA NA PIERWSZY OBÓZ HARCERSKI !!!



Czuwaj!



PS: piszcie w komentarzach pomysły na kolejną część!

8 komentarzy:

  1. Czuwaj! Ja chciałabym jeszcze więcej się dowiedzieć o umundurowaniu np co poszczególne rzecz oznacza na twoim mundurze oraz jak wyglądało twoje przyźeczenie harcerskie lub jaką sprawność jak zdobyć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm co poszczególna rzecz oznacza jest na obrazku, o przyżeczeniu dzielny post ,a o sprawnościach w sumie też mogę napisać rozdział więc spoko.

      Usuń
  2. Hej sisostra kiedy nowy post co ?! Kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiesz wiecej o harcerstwe, Twoich sprawnościach I o obozach na których byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpiszesz? Prosze

      Usuń
    2. Postaram się chociaż trochę nie mam weny :/ ale tęsknię za ppisaniem więc mam nadzieję ze nowy rozdział wleci jeszcze w tym tygodniu ;)

      Usuń
    3. Dasz rade! ! !

      Usuń
  4. O sprawnościach!!!!

    OdpowiedzUsuń