czwartek, 28 czerwca 2018

Powrót?

Czuwaj!
Wzięłam dzisiaj do ręki gitarę i mój "Ognik" i zaczęłam sobie grać po kolei piosenki jakie w nim były. "Żeby była taka noc", "Samantha", "Kocham w Tobie coś"... "Iskierka" i nagle doznałam olśnienia. Po ponad roku przypomniałam sobie o tym, że mam harcerskiego bloga. Szybko na niego weszłam i przeczytałam wszystkie posty, zobaczyłam komentarze... i co prawda myślą, że pewnie i tak nikt tego już nie czyta, stwierdziłam, że wrzucę tutaj post. Poprzednie wpisy to fajna pamiątka i miło było po roku do tego wrócić. A wiec podsumowując CZAS NA REAKTYWACJĘ!
Co u mnie nowego? Generalnie moja pięcioletnia przygoda z harcerstwem dobiega końca, ponieważ chcę w stu procentach poświęcić swój wolny czas na moją największą pasję jaką jest muzyka... ale przez te kilka lat wiele się wydarzyło, także z przyjemnością będę przelewała tutaj swoje wspomnienia. Poza tym w te wakacje jest zlot w Gdańsku, także wiele jeszcze się może wydarzyć.
Oprócz powyższej notki wrzucam tekst jednej z moich ulubionych szant, którą bardzo lubię śpiewać i grać, nieczęsto mam przy sobie śpiewnik a są tam bardzo fajne akordy, wiec wykorzystam fakt, że mogę mieć do nich zawsze szybki dostęp. :P

Hiszpańskie dziewczyny
Żegnajcie nam dziś hiszpańskie dziewczyny e C D
Żegnajcie nam dziś marzenia ze snów e G D
Ku brzegom angielskim już ruszać nam pora, C D e
Lecz kiedyś na pewno wrócimy tu znów. C H7 e

Ref. I smak waszych ust, hiszpańskie dziewczyny, e e G D
W noc ciemną i złą nam będzie się śnił. e e G D
Leniwie popłyną znów rejsu godziny, C D e e
Wspomnienie ust waszych przysporzy nam sił. C H7 e

Niedługo ujrzymy znów w dali Cap Deadman e C D
I głowę baranią sterczącą wśród wzgórz, e G D
I statki stojące na redzie przy Plymouth. C D e
Klarować kotwicę najwyższy czas już. C H7 e

A potem znów żagle na masztach rozkwitną,
Kurs szyper wyznaczy do Portland i Wight.
I znów stara łajba potoczy się ciężko
Przez fale w kierunku na Beachie Fairlie Land.

Zabłysną nam biel? skał zęby pod Dover.
I znów noc w kubryku, wśród legend i bajd.
Powoli i znojnie tak płynie nam życie
Na wodach i w portach South Foreland Light. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz