piątek, 30 grudnia 2016

Moja harcerska historia cz 1. Jak wyglądaly moje początki w harcerstwie ?

Pewnego wakacyjnego dnia przyjechał do mnie mój wuja, ciocia i kuzynka, ale mojego kuzyna nie było. Był właśnie na obozie harcerskim, wtedy jeszcze jako zuch, już ostatni rok. Bardzo się zdziwiłam i byłam tego bardzo ciekawa.
Nadszedł początek października, wtedy była pierwsza zbiórka w roku. Następnego dnia miał być biwak. Moi rodzice i ciocia oraz wujek, stwierdzili że mój kuzyn mógłby zabrać mnie na zbiórkę, a później na biwak, było to dla mnie ogromne zaskoczenie i wielka radość, że zobaczę jak wygląda harcerskie środowisko.
I oto przyszedł ten cudny dzień gdy poszłam razem z moim kuzynem na pierwszą zbiórkę. Zapamiętałam z niej różne, dziwne rzeczy np. moja koleżanka miała białą bluzę z turkusowymi rękawami, a na niej były pingwiny z Madagaskaru. Na tej zbiórce poznawaliśmy się wszyscy bo był to początek po reaktywacji. Bardzo mi się podobało.
Z biwaku nic nie pamiętam, w każdym razie teraz sobie nie przypominam bo było to 2-3 października 2013 roku.

Czuwaj!

1 komentarz:

  1. Czuwaj ! Hmm ciekawa historia takie drobnostki zapamietałaś podziwiam . No mogę się doczekać kolejnej części . Chciałabym przeczytać u Ciebie reszte Twojej harcerskiej historii.

    OdpowiedzUsuń